You are Here:
aangeboden

Auteur (gelezen 404 keer)

aangeboden
« Gepost op: maart 08, 2019, 07:48:55 pm »

gerhar

• IRG Leden
  • Sr. Member
  • 407
Heb hier weer veel aanbod uit eigen kweek

Aangeboden uit eigen kweek jonge  Melanotaenia Utcheensis F1
Ongeveer 50 stuks beschikbaar.

Aangeboden uit eigen kweek  jonge Melanotaenia species Iwur F2
Ongeveer 50 stuks beschikbaar

Aangeboden uit eigen kweek  jonge Melanotaenia Synergos
Ongeveer 20 stuks beschikbaar

Aangeboden uit eigen kweek  jonge Melanotaenia Boesemani Lake Aitinjo
Ongeveer 15 stuks beschikbaar alleen mannen

Aangeboden uit eigen kweek  Tateurndina ocellicauda
Ongeveer 30 stuks beschikbaar

Bij belangstelling stuur me een pb
Gerhar

Re: aangeboden
« Reactie #1 Gepost op: april 10, 2019, 12:52:20 am »

W.van.Loon14

• Newbie
  • *
  • 6
Beste Gerhar,

Ik vroeg mij af of Melanotaenia Synergos wat koelere temperaturen aankan. Bijvoorbeeld 20 graden. Ben op zoek naar regenboogvissen die van mei tot september buiten gehouden kunnen worden en las ergens dat de Synergos oorspronkelijk uit een koeler gebied stamt. Wat is overigens de vraagprijs en grootte van aangeboden Synergos?

Bij voorbaat dank en een vriendelijke groet,

Willem van loon (gast)

Re: aangeboden
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2019, 07:13:01 pm »

gerhar

• IRG Leden
  • Sr. Member
  • 407

Ik vroeg mij af of Melanotaenia Synergos wat koelere temperaturen aankan. Bijvoorbeeld 20 graden. Ben op zoek naar regenboogvissen die van mei tot september buiten gehouden kunnen worden en las ergens dat de Synergos oorspronkelijk uit een koeler gebied stamt. Wat is overigens de vraagprijs en grootte van aangeboden Synergos?

Bij voorbaat dank en een vriendelijke groet,

Willem van loon (gast)

Dag Willem, inmiddels hebben we elkaar vanmiddag gesproken, en hopelijk zijn al je vragen beantwoord.
je hebt een aantal Synergos en Boesemani Lake Aytinjo meegenomen, hoop dat je veel plezier van deze vissen zult hebben.

Vriendelijke groet, Gerhar

Synergos/Boesemani
« Reactie #3 Gepost op: mei 14, 2019, 12:28:28 pm »

W.van.Loon14

• Newbie
  • *
  • 6
Dag Gerard,

De Synergos en de Boesemani doen het prima. Ben er erg blij mee. Ben ook benieuwd hoe de Synergos uit gaan groeien. Heb de indruk dat het hoofdzakelijk mannen zijn maar ik kan het ook mis hebben. Een grote groep mannen is wel zo spectaculair. We gaan 't vanzelf zien. Het gebied van herkomst, Batanta Island, is overigens wel een extreem mooie plek zeg. Zie plaatje.
De Boesemani laten hun mooiste kleuren hier en daar al zien en dat zal nog wel gaan toenemen.
De kreeft: Cherax Snowden orange tip, voorheen Holthuisi, stamt uit hetzelfde gebied waar de Boesemani voorkomt. Deze vreedzame kreeftensoort heb ik een tijdje terug in heel klein formaat aangeschaft zonder er al te veel van te weten. Vond ze eenvoudigweg mooi. Omdat ze een nogal verborgen bestaan leiden was ik ze bijna vergeten: ze scharrelen meestal in de nachtelijke uurtjes rond. Vond het achteraf een leuke toevalligheid dat ze in de rivieren en meren van de Vogelkop voorkomen en nu weer met de Aytinjo's hier in Rotterdam samenleven. Ze combineren prima. Tot zover.

Wellicht zien we elkaar op de volgende bijeenkomst in het najaar. Hoe dan ook een groet,

Willem

« Laatst bewerkt op: mei 15, 2019, 12:14:16 am door W.van.Loon14 »