You are Here:
pseudomugil furcatus waterwaarden

Auteur (gelezen 1660 keer)

pseudomugil furcatus waterwaarden
« Gepost op: december 20, 2013, 01:37:33 pm »

timothy

• Newbie
  • *
  • 19
hallo

Heb een vraagje ik heb een grote school pseudomugil furcatus in mijn rio180 en sinds kort mijn hele inrichting veranderd naar een plantenbak met een beetje hout.
Maar ben redelijk stom en niet verantwoord bezig geweest ik heb mijn bak op veel te lage waarden volgens de site's voor mijn vissen
waarden zijn nu KH 5 GH8 PH 6,8-6,9

Kan dit kwaad voor mijn Pseudomugil furcatussen of kunnen ze gemakkelijk een lang en gelukkig leven leiden op deze waarden
de waarden uit de kraan zijn kh4 gh7 ph is niet duidelijke kleur overeenkomst.

Voel een grote stommerik maar mijn visjes waren zo blij met hen plantenbak ze zijn de hele dag door aan spelen en schijnvechten tussen de planten. zijn echt zalige visjes daarbij denk ik dat ze er geen last van hebben
maar misschien op lange termiijn wel
hopelijk kunnen jullie mij degelijk en helder raad geven want veel site's spreken elkaar tegen van de waarden voor de Pf

Re: pseudomugil furcatus waterwaarden
« Reactie #1 Gepost op: december 20, 2013, 02:13:48 pm »

Hansopje

• Global Moderator
  • Hero Member
  • 903
Op die waarden doet deze soort het prima. Hoef je je niet schuldig over te voelen.

Re: pseudomugil furcatus waterwaarden
« Reactie #2 Gepost op: december 20, 2013, 02:54:31 pm »

timothy

• Newbie
  • *
  • 19
Oef ;D
Ben ik blij van ik kreeg op ander forums reacties dat dat ongeveer het zelfde was als een zeevis in zoetwater zetten. En dat mijn vissen nu overleefde in plaats van leven.
Dan ik toch gewoon op kraanwater kh4 gh7
Want daar doen mijn planten het het beste op