You are Here:
Kort voorstellen

Auteur (gelezen 716 keer)

Kort voorstellen
« Gepost op: augustus 25, 2017, 04:30:04 pm »

Faabr

• Newbie
  • *
  • 2

Ik hou ondertussen zo'n 25 jaar één of meerdere aquaria (wisselt af van mijn woonplaats). Begonnen met het gezelschapsaquarium dat ik van mijn vader overnam begon ik steeds meer interesse te tonen in cichliden. Heb dan ook eerst Tanganjika en dan Malawi's gehouden. Door mijn verhuis naar Antwerpen gedwongen om terug een kleinere bak te plaatsen (sinds 2 jaar een 80*40*40 -bak) die ik wat heb proberen te scapen en momenteel bevolkt wordt door een koppel Apistogramma Macmasteri, 9 Nannobrycon Eques, 5 rouwtetra's, 4 Otocinclus Affinis en 1 Ancistrus Dolichopterus .

Per toeval ben ik sinds kort ook in het bezit van 5 regenbogen. Geen idee welke soort het juist is (buiten Melanotaenia) en helemaal gefascineerd door het gedrag en de nieuwsgierigheid van deze beestjes. Kortom - woensdag komt een kennis het koppel Apisto's en de penseelvisjes ophalen om zo ruimte te maken voor een groep/school kleinere regenbogen (de rouwtetra's moeten blijven van mijn wederhelft) :)

De regenbogen die er nu inzitten zijn aan de grote kant voor het bakformaat dat ik heb, maar kan iemand me helpen met welke soort dit nu juist is? Hierbij een foto van de vissen (zitten nu 1 week in de bak)

Alvast bedankt om mee te kijken, en ik heb hier nog veel leesplezier  :)
« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2017, 04:40:17 pm door Faabr »

Re: Kort voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2017, 07:43:36 pm »

HayoAqua

• Administrator
  • Hero Member
  • 580

Ik kan je foto helaas niet zien, omdat je Photobucket-account het niet toestaat hier een foto neer te zetten.

Re: Kort voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2017, 08:41:14 pm »

Faabr

• Newbie
  • *
  • 2
Dankje Hayo - ligt er mss aan omdat ik een free account gebruik... even via andere weg (mUpload) gebrobeerd